5 Mart 2013 Salı

SEN BENİM YERİME HİÇ BEN OLMADIN Kİ

..........
Sen benim yerime hiç ben olmadın ki,
hiçbir zaman.
Ama ben sana çok çok seninle yanında oldum.
Ben sana ne kadar yakınlaşıp,
yakınlık gösterdiğimde sen beni ciddiye bile almıyorsun,
evet yada hayır,
oh çok güzel veya yanlış olup olmadığını da demiyorsun.
Dikkate almıyorsun senle konuştuğum her mevzu veya her konuları.
İster sosyal mevzular olsun,
İster ailevi konu veya mevzular olsun.
Genel olarak hem buz gibi soğuksun.
Taş gibi sert duruşun var.
Ve daha nicesi hareketlerin var.
Kuşkulanmıyorum değil yani !
Yoksa beni sevmiyor mu ?
Yoksa beni çıkarı için kullanıp yanımda mı hayatını yine de devam ediyorsun.
Şayet öyle isen,
çok iyi bir sinema ve film oyuncususun.
................................................................
................................................................

Söz : " Tacettin Saraç Naco ' kendi yazar'lık şair'lik felsefi kaleminden..Bu zamanın en şifalı tedavi edici reçetesi vitamini..." Tacettin Saraç Naco ' dan vitamin gibi sözler, şiir, güzel sözler, şarkı sözleri, beste, yazı, deneme, eserleri..

Tüm telif hakları " Tacettin Saraç Naco ' ya aittir..

- Almanya / Düsseldorf  - 5 Mart 2013, Salı  ...
...
...
twitter.com/tacettinsarac
..
instagram.com/tacettinsarac
..
facebook.com/tacettinsaracnaco ( Resmi Fan page like me / beğen / paylaşım platformu sitesi ) .....
..
..
" Naco Music Tacettin Saraç Production " .....
..
..
..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder