12 Temmuz 2013 Cuma

CAN EVİM CİĞERİM KANIYOR, BİR SEVGİLİMİN AŞKI YÜZÜNDEN.....

..............
..............
Varya sevdiğim,
alt üst oldu tüm hayallerim.
Üzüldüm hergün ağlamayla,
sızlayıp yanmayla.
Niye niye dedim kendime,
benim yarim böyle yapmaz derdim hep.
Eline ne geçti ki sanki,
bana bunu yapmayla !
Gideceksen doğru düzgün git,
mani olamam sana.
Ama beni ardından perişan etmek niye !!! ???
Ama beni ardından ağlatmak,
yana yana sızlatmak niye !!! ???

Dünyanın kanunu budur deme bana sakın !
Dünyanın kanunu şayet buysa sence,
perişan haldeki o sana kurban olan,
o uğruna canını bile feda eden,
ben olmayayım bari !

Bulamazsın bir ben gibi,
bunu da söyleyeyim sana....!
Ah yaram kanar,
senin aşkından..
Can evim ciğerim kanıyor,
bir sevgilimin aşkı yüzünden.
Yanıyorum Allah'ım yanıyorum,
bir hayırsız nankör sevgili yüzünden.

..........
.................
Kategori : Şiir "
...........
..................

''Tacettin Saraç Naco'' kendi felsefi kaleminden. Tüm telif hakları " Tacettin Saraç Naco ' ya aittir...( Eylül 2000, Almanya- Köln)

Söz-Şiir : Tacettin Saraç Naco

twitter.com/tacettinsarac

facebook.com/nacomuzik.ts  .... ( Chronic Account )... (Yapımcı Prodüktör Tacettin Saraç )

www.nacomusic.com

instagram.com/tacettinsarac

''Naco Music Tacettin Saraç Production''

.....
.....
.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder