23 Ekim 2013 Çarşamba

SENİ ŞEYTAN KEŞFETMİŞ DURUMDA

.........
Sen hep bana tuzaklar kurmaya çalıştın ! 
Sen hep benim hayatımı yakmak istedin;
bitirmek istedin !
Sen hep beni kıskandın;
her yaptığım başarılı işlerime engel oldun !
Ama ben yine de seni hiç takmadım.
Ama ben yine de dürüstlüğümle yoluma devam ettim.
Allah hep iyi kulunun yanındadır.
Sen bana iyi bir insan değilsin !
Öyle bi bozgunculuk hırsı sarmış ki seni,
sen kendin bile kendinin farkında değilsin.
Gözlerin paradan ve mal mülkten ve mevkii koltuğundan başka birşey görmüyor.
Hiç yoktan,
daha evveli bazan bana merhaba derdin ve selam verir geçerdin.
Bir nevi arkadaşlığımız da vardı yani.
Ya şimdi,
oda yok !
Seni şeytan keşfetmiş durumda !
Şu an itibari ile ilişkini dahi benden kesmiş birisin !
Ama ben yine de sana kızmayacağım.
Ama ben yine de sana asla kin gütmeyeceğim.
Er yada geç,
sende bu yaptığın çılgın yanlış davranış ve hareketlerinin farkına varacaksın.
Ama ben yine de sana iyilik etmeye varım.
Çünkü müslüman isem,
herşeye rağmen seni affetmem gerekiyor.
O yüzden ELHAMDULİLLAH müslümanım.
Elbet ki birgün sende uyuduğun uykudan uyanacaksın.
Neyin ne olduğunu anlayacaksın.
Ama yine yine aşırı aşırıya bir şekilde yoldan çıkarsan ve kendini tam olarak kaybedersen, o zaman seni Allah 'a havale ederim.
Ve yine yine sana derim ki, gerçekten de seni şeytan keşfetmiş durumda !
...............
..............................
..........................................,......

Söz / Deneme : " TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Bu 21.inci yüzyılın, bu zamanın en şifalı reçetesi vitamini...Vitamin gibi, " TACETTİN SARAÇ NACO ' söz, şarkı sözleri, şiir, yazılar, güzel sözler, deneme, eserleri.
Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir.
........

" Tacettin Saraç Naco "
   04 Aralık 2004,
   Saat : 03: 25 h
   Türkiye / İstanbul ...

......................     ........................

twitter.com/tacettinsarac
...
instagram.com/tacettinsarac
...
www.nacomusic.com
...
blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
...
www.facebook.com/tacettinsaracnaco   ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ...
....
tacettinsaracnaco.blogspot.com
....
....
" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTİON " 
....
....
....


.........................     ..........................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder