21 Kasım 2013 Perşembe

DEDİM YA, BEN YALNIZLIK KOKARIM

..........
Diyorlar bana,
yahu senin ammada çok çevren,
çok tanıdık arkadaşın var !
Yok ya derim,
aldanıyorsunuz !
O etrafımdakiler hepsi hayalet.
O etrafımdakiler hepsi iyi günlerimin arkadaşları !
Aslında çok yalnız bir insanım.
Sen bakma etrafımdaki sahte yüzlere.
Onlar hepsi yalancı,
senin bu gördüğün dost yüzlü insanlar ! Hiç biri arkadaşım-dostum değiller...
Dedim ya; ben yalnızlık kokarım...
Dedim ya; ben yalnız yaşarım...
Dedim ya; ben acı dolu bir insanım...

Söz - Şiir : Tacettin Saraç Naco ' ... kendi felsefi şair'lik kaleminden. Bu 21.inci yüzyılın, bu zamanın en şifalı şifa veren, tedavi edici reçetesi vitamini.. Vitamin gibi, " TACETTİN SARAÇ NACO " söz, şiir, şarkı sözleri, güzel sözler, yazı, deneme, eserleri....
Tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir. ( 4 Nisan 2006 - Almanya / Köln ) ...
.....

twitter.com/tacettinsarac
......
instagram.com/tacettinsarac
......
facebook.com/tacettinsaracnaco   ..... ( Fan page - like me / beğen - paylaşım platformu sitesi ) ...
......

www.nacomusic.com
......
......

Naco Music Tacettin Saraç Production ' plak şirketi ' ...
......
......
......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder