19 Eylül 2016 Pazartesi

ÖZLEMİŞİZ ÖZLEMİŞİM

.......
Özlemişiz özlemişim o kafa denginle birlikte karşılıklı
çay içerek tatlı şekerli vitaminli sohbetleri.....

Acaba var mı ki öyle insanlar hala,
yoksa ben mi görmedim,
yada karşılaşmadım mı,
yoksa gözümden mi kaçtı !
Arar olmuşum cana can bir dost.
Etrafıma bakar olmuşum,
maalesef öylesi ruhen beni sakinleştiren
varlığı ve sohbetiyle.....
Yok çünkü yok yok !!!

Herkes insan değilde insancık gibiler...
Vallahi özlemişiz özlemişim o eski sıcak
cap canlı amcalar,
nineler,
teyzelerin sıcaklığını,
birbirlerine olan o bağlılığını,
nerdee o ağzından,
yüreğinden bal akan dedeler....

Konuşturmayın fazla beni !
İçim yanar alevli ateşli !
Allah iyilerin yardımcısı olsun inşallah.

--------------      ---------------

Söz - Şiir : " TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı faydalı tek ilaç, tedavi edici reçete " TACETTİN SARAÇ NACO ' şiir, şarkı sözleri, beste ve makale - yazı, eserleri...
Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir.
( Almanya / Köln ' 25 Aralık 2007 ) ..
...
...
...
...
twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

...
...
...
...
...
...
...
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder