4 Haziran 2017 Pazar

SEN GERÇEKTEN BENİM İSEN,,,,

......
......Sen gerçekten benim isen,
       gerçekten de bana ait,
       bana bağlı olarak hep yaşarsın.
       Tüm kalbinle,
       benliğinle bende olursun.
       Ama sahiden benim isen şayet ? !

        Tüm kalbi,
         benliği,
         dişiliği ile bende olan bir kadın,
         niye gözü,
         aklı dışarda başkasında olsun ki !

         Ve benimdir,
         bana bağlı olarak kalır,
         sonsuza kadar benimle yaşar yaşlanır.
          Ve ahiretinde de ayrılmaz....

.................
........................

Söz - Şiir : " TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO ' şiir, şarkı sözleri, beste, deneme, makale - yazı, eserleri......Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir...
( 14 Nisan 2001 - Belçika / Brüksel ) ....

....................
..............................

twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

.....................
................................

*** NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION ***

....................
............................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder