2 Şubat 2019 Cumartesi

SEVİYORUM Kİ, SANA YANIMDAN GİTME DEDİM

.........
Gitme yanımdan dedim sana.
Vurur yakarlar seni dedim.
Ama sen yine kendi bildiğini ettin.
Seviyorum ki,
sana yanımdan gitme dedim.
..........
...............

Söz : " Tacettin Saraç Naco " kendi yazar'lık şair'lik felsefi kaleminden...Bu 21.inci yüzyılın, bu zamanın en şifalı reçetesi vitamini..." TACETTİN SARAÇ NACO ' dan Vitamin gibi, söz, şarkı sözleri, şiir, yazı, güzel sözler, deneme, eserleri...
Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir...
......
......
twitter.com/tacettinsarac
......
instagram.com/tacettinsarac
......
facebook.com/tacettinsaracnaco ( Resmi Fan page like me / beğen / paylaşım platformu sitesi ) ...
.......
" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTİON "
.......
.......
.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder