11 Ağustos 2019 Pazar

* DÜNYAMA HOŞGELDÎN *

.........
....
* Sen yoktun,
   Yokluğun,
   Azaptı,
   Yokluğun...

* Bekledim,
   Hep seni,
   Îstedim,
   Hep seni...

* Sen ama,
   Anladın,
   Sonunda,
   Anladın,
   Aklına,
   Geldim ya...

* Ve geldin,
   Can verdin,
   Aşk verdin,
   Dünyama,
   Hoşgeldin...

* Seninle,
   Kendime,
   Geldim ben,
   Kendime,
   Sevdim ben,
   Delice...

.......................

Söz : " TACETTÎN SARAÇ NACO " kendi yazar'lık şair'lik felsefi kaleminden...Bu zamanın en tedavi edici, şifalı reçetesi vitamini... Vitamin gibi eserler..." TACETTÎN SARAÇ NACO ' söz, şiir, şarkı sözleri, beste, yazı, deneme, güzel sözler, eserleri...
Tüm telif hakları " TACETTÎN SARAÇ NACO ' ya aittir..
...

twitter.com/tacettinsarac ..........
..
instagram.com/tacettinsarac ..........
..
facebook.com/tacettinsaracnaco ( Resmi Fan page / like me / beğen /  paylaşım platformu sitesi ) ......
..
..
" NACO MUSIC TACETTÎN SARAÇ PRODUCTION " ...
..
..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder