29 Aralık 2013 Pazar

BİR SERİN SICAK RÜZGAR GİBİ

..........
Bir serin sıcak rüzgar gibi,
bir eser gelirsin,
birde eser geçer gidersin sanmıştım,
yanımdan sevgilim.
Dünyada eşi benzeri bulunmayan hatun yarim.
Ama sen ne yaptın ?
Sen geldin can evime taht kurdun.
Sen geldin başı belalım,
başıma tatlı yar oldun.
Sen geldin canım,
ciğerim,
meleğim,
herşeyim,
gözümün nuru hatun yarim oldun.
Sana öyle çok bağlandım,
sana aşık sevdalandım.
Bir daha geri gitmek bilmedin yanımdan.
İşte belimi büktü bu sana olan aşkım,
sevdam.
Korktuğum tek şey !
Aşk hem çok lezzetli,
hemde acı birşey ki acı..
Ya hadi hep acı dolu olsa her günümüz,
hep acı çekersek birlikte..
Yazık değil mi ki her ikimize sevgilim benim,
yüreğim yarim benim.
Dayanamaz kalbim aşk acısına,
ne sen acı çek yarim,
nede ben acıdan biteyim öleyim yarim.
Daha yolun başındayız yarim,
o yüzden erkenden git geri,
o yüzden terk et beni.
Deyse en sonunda yarim,
sende çok acı çeker yanar ağlarsın;
bende çok acı içinde biter yanarım.
Sana şimdi git yanımdan desemde,
sen tabiki sevdiğimsin hala,
seni yine yine elbet ki hep ama çok hep  de hep hep özleyeceğim,
sevmeye devam edeceğim.

Ama yine yine hep aklım ve fikrim sende.
Ama yine yine gene gene beynim sende.
Biliyorum ayrılık da zor olacak,
ama olsun yine de git git yanımdan.
Bir serin sıcak rüzgar gibi,
bana nasıl esip esip gelmiş isen,
bu seferde bir tatlı rüzgar gibi es geç.
Ve hep git,
hep git yanımdan.
Bir rüyaydı der geçeriz.
Seni yine sevmeye hep hep durmadan delicesine seveceğim.
Gitsen bile,
burada bir tek düşmanımız var;
bu ayrılığımıza sebep olan,
işte o aşkın zehir gibi acı birşey olduğundandır !
Seni yarimi bile bile acı zehir dolu aşk yüzünden,
gözlerimin önünde bile bile erimesine izin veremem,
dayanamam buna.
Seni Allah'a emanet ediyorum.
Bir serin sıcak rüzgar gibi geldin bana,
şimdiyse elveda sana...
...........
................


Söz - Şiir : Tacettin Saraç Naco ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini ' Tacettin Saraç Naco ' eserleri. Tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir.
( Türkiye / İstanbul - 5 Mayıs 2003 ) .....
......
......

twitter.com/tacettinsarac
.....
instagram.com/tacettinsarac
.....
www.facebook.com/tacettinsaracnaco    ( Fan page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ..
.....
www.nacomusic.com
.....
blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
.....
tacettinsaracnaco.blogspot.com
.....
.....

" Naco Music Tacettin Saraç Production ' Plak Şirketi ``
.....
.....
.....

                 -------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder