17 Aralık 2013 Salı

...Kız güzelse, ben o güzel kızın peşinden koşarım arkadaş. Kim ne derse desin. Benden söylemesi.......

...Kız güzelse,

ben o güzel kızın peşinden koşarım arkadaş.

Kim ne derse desin.

Benden söylemesi.


...Kız hatun şekerse,

ben o güzel hatun kızı tavlarım arkadaş.

İsterse herkes bana kafayı yemiş desin.

Herkesin bir sevgilisi varsa,

benim niye bir güzel hatun yarim olmasın ki !


...Ben güzele değer veririm arkadaş.

Ben güzeli başıma tac ederim arkadaş.

Ben güzel bir hatunu,

kendi elimle beslerim arkadaş.

...Benden söylemesi...



Söz-Şiir : Tacettin Saraç Naco ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " Tacettin Saraç Naco ' eserleri. Tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir.......

( 3 Mart 2003 - Almanya / Köln )


............................    ............................

ttwitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

www.nacomusic.com

wwww.facebook.com/tacettinsaracnaco      ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ..


blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac


tacettinsaracnaco.blogspot.com


............................      ............................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder