6 Ocak 2023 Cuma

*** SEN PAPATYA'MSIN ***

........ 
- SEN PAPATYA'MSIN - 

* Hergün 7 ve 24 saat beni arar sorarsın sanmıştım.
Ama meğerse çok yanılmışım.
Ne bileyim kendi kendime heveslendim,
arayıp da 7 ve 24 saat mutluluk verirsin bana diye düşündüm.
Mutlu huzurlu olurum,
sevinirim işte diye,
içimden geçirmiştim.
*Boşuna kendimi avutmuşum;
Nereden bilebilirdim ki,
bana bunu edeceğini,
yanlız senin hasretinle yanıp tutuşacağımı ! Halbuki senden istediğim azıcıkta olsa,
biraz beni mutlu etmendi.
Çünkü herşeyim sensin;
çünkü huzurum,
mutlu oluşum da sendin.
Papatya`lara baktıkça içim dışım yüreğim parçalanıyor.
Yine de huzuru mutluluğu papatya`lara hep bakmakla ve elime alıp koklamakla geçiyor.
*Sen papatyamsın,
çünkü sen papatya'ları çok seviyorsun.
Sen papatya'ları çok sevdiğin için,
bende papatya'larla kendimi bir nebze ferahlatıcı teselli ediyorum.
*Diyorum ki,
papatya demek sen demeksin.
Papatya çiçeğini elime aldığımda,
sanki seni kucağıma almış gibi,
öpüp kokluyor,
kokunu içi içime bi derin çekiyorum rahatlıyorum.
*Sen söyle,
daha arayıp halimi sormayacakmısın ?
Daha ne kadar sensizliğin ızdırabını çekeceğim ?
Sen vefasız olamazsın !
Yoksa sendemi vefasızların kayığına bindin ! 
Buna inanmam...

*****************************
*****************************

Bu " Eser " TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık şair'lik felsefi kaleminden. Kendi dünyası içinde, kendine has üslubuyla, yazar & şair' lik diliyle, bugün ve bu zamanın en şifalı tedavi edici şifa veren reçetesi, vitamin gibi " TACETTİN SARAÇ NACO' söz, şiir, şarkı sözleri, beste, deneme, yazıları, güzel sözler, genel eserleri... Vitamin gibi eserler.
-----
Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO 'ya aittir.
-----
twitter.com/TacettinSaracNA
-----
instagram.com/tacettinsaracnaco_officiall
----
http://blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
-----
tacettinsaracnaco.blogspot.com
-----
-----


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder