6 Ocak 2023 Cuma

*** SEN YARİM ŞİİR'İM ***

..... 
- SEN YARİM ŞİİR'İM -

* Dedim ki,
senin ismin şiir mi ?
Sen daha evvel bir şiir de varmıydın,
eğer var idiysen daha evvel bir şiir içinde,
ben niye hiç seninle karşılaşmadım.
-Çünkü sen benim için bir şiir'sin.
-Çünkü şiir aşk,
sevdadır.

Çünkü şiir yürektir.
* Çünkü şiir vardır yürek yakar,
aşk sevda kokar.
Öyle tatlı tatlı olur ki,
insanın içi sıcacık rahat eder yaa.
Hemde çok hoş bi yangın,
hoş bi yürek yangını bu.
Ve hiç doyamazsın.
İşte ben doymuyorum.
Sonsuza kadar hep bu yangından,
bu sıcacıktan istiyorum.

* Yoksa sen o yar,
sen o şiir 'misin?
SEN YARİM ŞİİR'İM,
şiir'im.
Sen canım,
canıma can can canımsın. 

******************************
******************************

Bu " Eser " TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık şair'lik felsefi kaleminden. Kendi dünyası içinde, kendine has üslubuyla, yazar & şair' lik diliyle, bugün ve bu zamanın en şifalı tedavi edici şifa veren reçetesi, vitamin gibi " TACETTİN SARAÇ NACO' söz, şiir, şarkı sözleri, beste, deneme, yazıları, güzel sözler, genel eserleri... Vitamin gibi eserler.
-----
Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO 'ya aittir.
-----
twitter.com/TacettinSaracNA
-----
instagram.com/tacettinsaracnaco_official
-----
http://blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
-----
tacettinsaracnaco.blogspot.com
-----
-----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder