10 Eylül 2013 Salı

GİDİYORSUN ...

Gidiyorsun,
Gidişin kimedir ?
Kimin yanına böyle hızlı gidiyorsun ?
Gidişinle beni çok incitiyorsun.

Niye bana böyle yapıyorsun ?
Nereye gidiyorsun ?
Sebebini bari söyle,
öyle git.


Gidiyorsun,
arkana bakmadan.
Acele varmak istiyorsun.
Bu acelen neyedir ?
Bana hiç acımıyorsun.
Hiçbirşey söylemeden,

sadece gidiyorsun gidiyorsun;

hiç konuşmadan.

Bari vedalaşır insan,
hiç yoktan bir arkadaş,
bir dost niyetine !
Sen onuda yapmıyorsun;
vedalaşmıyorsun.
Sanki hiç geri gelmeksizin,
suskun yere bakarak,
hüzünlü masum ağlayarak gidiyorsun gidiyorsun.


Ben senin sevdalın,
Ben senin aşığın,
Ben senin hamalın,
Ben senin herşeyin,
Ben senin Tacettin Saraç Naco.


Ama sen ise,
beni yüz üstü sensiz,
yalnız bırakıp gidiyorsun gidiyorsun.
Ama niye ?
Ama neden ?
Gidiyorsun gidiyorsun.
Ama olsun,
ben yine de seni çok ama canımdan da çok seviyorum.
Gidiyorsun diye kızmadım sana   :-)  

.......................      ........................

Söz - Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO ' eserleri. Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir
( 3 Eylül 1995 - Almanya / Köln ) ...

........................     ..........................
twitter.com/tacettinsarac
www.nacomusic.com
instagram.com/tacettinsarac
blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
tacettinsaracnaco.blogspot.com
www.facebook.com/tacettinsaracnaco   ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ...

.........................     ...........................


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder