14 Eylül 2013 Cumartesi

Sen bir zamanlar baharda kuşlar gibiydin; sevgilim güzel yarim.

Sen beni hayata bağlayan biricik yarim. Sen bir zamanlar baharda kuşlar gibiydin; sevgilim güzel yarim. Bir aralar gelmiştin bana. Gelmiştin yanıma. Konmuştun sevgiyle, aşk'la dalıma. Sarılmıştın bana. Bırakma ne olur aşkım demiştin. Öpmüştün dudağımdan.

Ruh ikizi olalım sevgilim erkeğim demiştin. Dizimden ayrılma demiştin. Gönlümün efendisi, erkeği ol demiştin. Karanlık sensiz dünyamı, aydın et; sevgilim erkeğim demiştin.

Aşkımız değerliydi çok, sevgilim yarim. Aşkımız kutsaldı bizde, sevgilim yarim. Aşkımız özeldi sevgilim yarim. Aşkımız baş tacı idi sevgilim yarim.

Bugün ne oldu, ne oldun sen böyle sevdiğim güzel yarim.
Niye böyle yarım kaldı aşkımız. Niye beni yar'sız, niye beni sen olmayan bir yerde ıssız koydun sevgilim; güzel yarim. Niye beni böyle perişan ölümlere attın yokluğunla. Tek başıma yalnız, senin olmadığın bir yerde yaşayamam sevgilim yarim benim.

Zulüm eder gibisin bana, çünkü senin yollarını hep gözlüyorum. Çünkü seni hep yanımda istiyorum. Bir ömür boyu kucağımda istiyorum. Seni çok seviyorum canım yarim benim.

Söz / Şiir : Tacettin Saraç Naco '
( istanbul - Türkiye / Haziran 2003 )
Tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir.

twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

facebook.com/nacomuzik.ts  ( Yapımcı Prodüktör Tacettin Saraç )

blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

www.nacomusic.com

Naco Music Tacettin Saraç Production' plak şirketi. ""İstanbul-Türkiye ve Almanya Duisburg, Köln, Düsseldorf. ""

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder