10 Eylül 2013 Salı

ÜŞÜYORUM ISIT BENİ DİYORSUN SEVGİLİM ...


.............
Üşüyorum ısıt beni diyorsun sevgilim.

Sarıl bana sımsıkı diyorsun sevgilim.

Hiç ama hiç bırakma diyorsun sevgilim.

Sensizlik olmasın sevgilim bir daha,

o yüzden sarıl sarıl sevgilim.

Seviyorum seni sevgilim.


.........................     ............................

Söz - Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO ' eserleri. Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir.
( 20 Mayıs 2011 - Almanya / Berlin ) ...

..........................    ............................

  twitter.com/tacettinsarac
..
  instagram.com/tacettinsarac
..
  www.nacomusic.com
..
  blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
..
  tacettinsaracnaco.blogspot.com
..
www.facebook.com/tacettinsaracnaco   ( 
Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ...
..
..
" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTİON " ...
..
..
..


..........................    .........................

                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder