27 Eylül 2013 Cuma

Senden, güzel gözlerini hep öpmeyi istemiştim. Güzel şeker lokum yarim.

Senden, mutlu bir senli olan, hayat istemiştim.
Senden, bana çok aşık olan, bir yarim olsun istemiştim.
Bir aşk sadece; gerçek aşk.
Senden, yalan olmayan, bir aşk istemiştim.
Ey yar yar; senin için ölürüm yar.
Senden, beni çaresiz bırakma, hayırsız olma istemiştim.
Ey yar yar; senin için varım ben bu dünyada.

Senden seni, seni canımdanda çok sevdiğim için, hep bana ait ol diye sevmiştim.
Sana, evimin prensesi, dünyanın en güzeli, hanım yarim sensin demiştim.
Senden isteğim, hem bu dünyada, hem Ahirette de, benim hatun hanım yarimsin, beni iki cihanda sensiz koyma istemiştim.
Senden, nefesini hep duymayı, bir saniye bile ayrılma yanımdan; hep kollarımda seni kendime sarmayı istemiştim.
Senden, güzel gözlerini hep öpmeyi istemiştim.
Güzel şeker lokum yarim.
Senden, senin olmadığın bir dünyada, yaşamayı neyleyim diye, benden seni bana esirgeme demiştim; sakın.

Şiir / Söz : Tacettin Saraç Naco ' kendi şair-yazar'lık felsefi kalemimden.
(25 Mayıs 2003 - İstanbul/Türkiye )

'' Tacettin Saraç Naco ' tüm ' söz, şiir ve her konudan tüm yazılar ' vitamin gibi. Zamanın vitamini' Tacettin Saraç Naco ' şiir - söz - yazılarıdır.

Tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir.

twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

www.nacomusic.com

blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

tacettinsaracnaco.blogspot.com

facebook.com/nacomuzik.ts  ( Yapımcı Prodüktör Tacettin Saraç )

'' Naco Music Tacettin Saraç Production '''- plak şirketi ' bir ' Tacettin Saraç Naco ' kuruluşudur. İstanbul / Türkiye ve Almanya Duisburg, Köln, Düsseldorf.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder